المنت تسمه ای

این المنتها که کمربندی نیزنامیده می شوند با روکش استیل والکتروگالوانیزه درانواع ساده-پیچدار-قابدار-سیم دار و تخت قابل ساخت میباشد.
موارداستفاده: انتقال حرارت از طریق تماس ومخصوص سیلندرهای تزریق درصنایع پلاستیک و وکیوم وغیره میباشد.
مخصوص دستگاههای تزریق پلاستیک – صنایع تولید لاستیک – صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم و غیره کاربرد دارد که به صورت استوانه قابلیت نصب بر روی سیلندرها – لوله و مخازن را دارا می باشد.
المنت سرامیکی از روکش استیل سرامیکهای ایرانی و خارجی از ( ۱۰۰ وات الی ۱۰۰۰۰ وات ) در سایزها و قطرهای مختلف طبق سفارش می‌باشد.

المنت تسمه ای

المنت های بسیار مختلفی امروزه توسط شرکت های بسیار مختلفی تهیه و طراحی می شود که از مهمترین این المنت ها می توان به المنت تسمه ای اشاره نمود که با داشتن شکل و ابعاد بسیار مختلف خود توانسته است کاربرد و کارایی فوق العاده ای را نیز از خود نشان دهد.

این المنت در صنایع بسیار مختلفی از جمله تولید سیلندرها و صنایع تولید پلاستیک و وکیوم مورد استفاده واقع می شود. شما نیز می توانید این محصول با کیفیت را از وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید.

در این وب سایت انواع مختلف این نوع از المنت وجود دارد.

انواع المنت

امروزه بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی به دنبال طراحی و تولید انواع بسیار مختلفی از المنت ها هستند و هر کدام از این شرکت ها نیز سعی بر آن دارند تا بهترین و با کیفیت ترین انواع المنت را طراحی کرده و به فروش برسانند.

المنت وسیله ای می باشد که از یک رشته سیم نیمه هادی تشکیل یافته و با داشتن مقاومت بسیار بالا در مقابل جریان الکتریکی و خاصیت داغ شوندگی، در بسیاری از وسایل الکتریکی مورد استفاده واقع شده است.

جنس اصلی المنت ها از نیکل و کروم است و این امر سبب شده است که بتواند دماهای بسیار زیادی را تحمل نموده و کارایی فوق العاده ای را از خود نشان دهد.

از مهمترین کاربردهای المنت ها می توان به استفاده از این محصول در سماور برقی، آبگرمکن، بخاری های برقی اشاره نمود در حالت کلی کاربرد این محصول واقعا بی نظیر می باشد که نوشتن تمام کاربردهای آن بی شک غیر ممکن و خارج از این متن می باشد.

همانطور که اشاره شد، امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال تولید و طراحی انواع بسیار مختلفی از این محصول هستند که از مهمترین المنت ها نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– المنت های تسمه ای

– المنت های شیشه ای

– المنت های میله ای

– المنت های سرامیکی

– المنت های فشنگی

– المنت های کویل هیتر

– المنت های ضد اسید

در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع المنت ها، توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.

المنت تسمه ای

المنت تسمه ای

یکی از بهترین مدل های المنت، المنت تسمه ای می باشد که با داشتن شکل و کاربرد متفاوت بسیار جالب توانسته است سهم بسیار زیادی را در صنایع الکتریکی ایفا کند.

المنت های تسمه ای می توانند دمایی تا حدود ۴۵۰ درجه سانتیگراد را تحمل کنند و در ابعاد بسیار مختلفی با توجه به کاربرد خود تهیه و طراحی می شوند.

این المنت ها با داشتن روکش های مختلف و چند لایه خود می تواند کارایی بسیار بالایی را از خود نشان داده و نقش بسیار بی نظیری را در صنایع مختلف داشته باشد.

ضخامت های این مدل از المنت ها در حدود ۲ تا ۵ سانتی متر است و به دلیل داشتن شکل شبیه تسمه خود، به آن المنت تسمه ای می گویند.

اگر شما نیز قصد دارید تا از این محصول در ساخت وسایل الکتریکی خود استفاده کنید می توانید از شرکت ها و فروشگاه های قابل اعتماد و مطمئن اقدام به خرید و تهیه این محصول شگفت انگیز داشته باشید تا از این طریق بتوانید بهترین وسیله را تولید نمایید.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که همیشه سعی بر آن داشته باشید تا اصل و با کیفیت ترین نوع المنت تسمه ای را تهیه کنید تا بتواند به مدت طولانی عمر مفید داشته و کارایی بهتری را از خود نشان دهد.

المنت تسمه ای

موارد مصرف و کاربرد المنت تسمه ای

یکی از بهترین و پرمصرف ترین انواع المنت ها که امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده واقع شده است، المنت تسمه ای می باشد که با داشتن کاربرد بسیار وسیع و حیرت انگیز، شاید بتوان گفت از مهمترین و بی نظیرترین کاربردهای این وسیله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– صنایع تولید لاستیک

– دستگاه های تزریق پلاستیک

– صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم

– سیلندرها

– لوله ها و مخازن ها

– صنایع تولید وکیوم

اگر شما نیز در یکی از این حوزه ها به فعالیت مشغول هستید می توانید با خرید و تهیه المنت تسمه ای بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید کرده و خیالتان از بایت عملکرد این محصول راحت باشد.

المنت تسمه ای

خرید المنت تسمه ای

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از المنت تسمه ای شکل را دارید می توانید از وب سایت تکنو المنت پیش روی خود، مدل های بسیار مختلف آن را مشاهده نموده و سپس نوع مورد نظر خود را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که با کلیک بر روی محصول مورد نظر خود می توانید آن را در سبد خرید خود اضافه کنید و با کیفیت ترین و بهترین المنت های تسمه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت های بسیار مناسب تهیه و خریداری کنید.

همچنین می توانید قبل از خرید راهنمایی های لازم را از همکاران ما دریافت کرده و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید المنت مورد نظر خود داشته باشید.

المنت تسمه ای

قیمت المنت تسمه ای

قیمت المنت تسمه ای بسیار مناسب و معقول می باشد و شما می توانید قبل از خرید خود، در مورد قیمت انواع المنت های تسمه ای شکل اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به خرید این محصول بی نظیر نمایید.

در نظر داشته باشید که المنت های تسمه ای قیمت های بسیار مناسب تری در مقایسه با دیگر المنت ها در بازار دارند و شما می توانید با بودجه در اختیار خود به راحتی این محصول بی نظیر را تهیه نموده و مورد استفاده خود قرار دهید.

المنت تسمه ای

پاسخ بدهید

تکنو المنت صنعت

تکنو المنت صنعت تولید کننده انواع المنت صنعتی از جمله المنت میله ای، فشنگی،شیشه ای و … با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در بازار.

محصولات

تریس هیتر
تریس هیتر
ژانویه 17, 2019
سرامیکی
المنت سرامیکی
ژانویه 17, 2019
المنت ریخته گری
المنت ریخته گری
ژانویه 17, 2019
المنت وکیوم
المنت وکیوم
ژانویه 17, 2019
المنت کوئل هیتر
المنت کوئل هیتر
ژانویه 17, 2019
المنت سیلیکون
المنت سیلیکون
ژانویه 17, 2019
المنت تیتانیوم
المنت تیتانیوم
ژانویه 17, 2019
المنت شیشه ای
المنت شیشه ای
ژانویه 17, 2019
المنت میله ای
ژانویه 17, 2019
المنت فشنگی
المنت فشنگی
ژوئن 6, 2016

برچسب‌ها

titanium element المنت تسمه ای سرامیکی المنت تسمه ای قیمت المنت تسمه ای میکایی المنت تیتانیوم المنت تیتانیوم قیمت المنت تیتانیومی المنت حرارتی سرامیکی المنت دستگاه وکیوم المنت سرامیکی قیمت المنت سرامیکی وکیوم المنت صنعتی سرامیکی المنت میله ای تیتانیوم المنت های تسمه ای المنت های سرامیکی المنت های سیلیکون رابر المنت وکیوم المنت وکیوم حرارتی المنت وکیوم فرمینگ المنت پرس وکیوم المنت کوئل هیتر المنت کوئل هیتر قیمت المنت کویل هیتر المنت کویل هیتر قیمت انواع المنت تیتانیوم تولید کننده المنت سرامیکی خرید المنت تسمه ای خرید المنت تیتانیوم خرید المنت سرامیکی خرید المنت سرامیکی هویه خرید المنت کوئل هیتر خرید المنت کویل هیتر ساخت المنت سرامیکی ساخت المنت کوئل هیتر ساخت المنت کویل هیتر سیم المنت سرامیکی فروش المنت سرامیکی فروش المنت وکیوم فروش المنت کوئل هیتر فروش المنت کویل هیتر قیمت المنت تیتانیوم قیمت المنت وکیوم قیمت المنت کوئل هیتر قیمت المنت کویل هیتر کارخانه المنت سرامیکی
برای تماس اینجا کلیک کنید