تکنوالمنت صنعت > المنت > المنت کوئل هیتر

المنت کویل هیتر قادر است در سخت ترین فضاها با دمایی بالغ بر ۷۵۰ درجه سانتیگراد فعال باشد.

المنت کویل هیتر

این نوع المنت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد ، ترموکوپل های همراه هیتر نیز در کنترل دمایی محیط موثر می باشند.

لازم به ذکر است المنتهای فوق به صورت صاف به مقطع گرد و تخت می باشد که از وات ۲۵۰ الی ۲۰۰۰ از کشورهای سازنده آلمان ، فرانسه ، تایوان در سایزهای مختلف می باشند.

المنت کوئل هیتر شرایطی را فراهم نموده است تا در مکان هایی که محدودیت فضایی وجود دارد و در بردارنده ی حجم کمی است حرارت های بسیار بالایی را در صورت نیاز ایجاد نماید.

طراحی المنت کوئل هیتر به گونه ای پایه ریزی شده است که می تواند نسبت به سایر هیترها در مدل و طرح های مختلف کارایی بیشتری داشته و حرارت های بالاتری را از خود نشان دهند.

ویژگی المنت کویل هیتر

المنت های کوئل هیتر از جمله المنت های میله ای هستند که کارایی بالاتری نسبت به هر نوع المنت میله ای دیگر از خود نشان می دهند.

این نمونه از المنت ها قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته به طوری که این توانایی را دارند تا دمای۷۵۰ درجه ی را در بیشتر فضاها و شرایط تحمل نموده و به طور دایم فعال باشند.

البته ترموکوپل همراه با المنت کوئل هیتر در کنترل دمای موجود و ارتقاء دادن به کارایی و توانایی المنت ها بی تاثیر نیستند به طوری که المنت های کوئل هیتر می توانند دمایی بالغ بر ۲۵۰ تا ۲۰۰۰ وات را بر محیط القاء نمایند.

شکل ظاهری این نمونه المنت های برجسته و مشهور این است که فلزی ضد زنگ با شماره۳۰۴  محفظه ی محافظتی از المنت را بر عهده گرفته است.

ماهیت اصلی هسته ای که ایجاد کننده ی گرما می باشد از جنس نیکل کروم است که در بعضی مواقع شکل آن صاف بوده و در برخی موارد بنا به نوع کاربردش در حالت سیم پیچ تولید می شود و در برخی موارد هم صاف بوده که بر مقطع و صفحه ای تخت و گرد وابستگی پیدا کرده است.

معمولا قطر های اسمی نازل المنت های کوئل هیتر بزرگتر از قطر های درونی این نوع المنت ها می باشد و به بیان کلی می توان گفت که این نوع از المنت ها دارای حجم بسیار کوچکی هستند که این توانایی را دارند تا به سرعت و در مدت زمان کوتاهی حرارت بالایی را ایجاد کرده و آن حرارت را در زمان کمی انتقال دهند.

از جمله مهمترین  کشورهای سازنده ی انواع المنت های کوئل هیتر کشور تایوان، آلمان و فرانسه می باشند.

المنت کویل هیتر

موارد استفاده از المنت کوئل هیتر

از جمله مواردی که المنت های کوئل هیتر توانسته پیشرفت های چشم گیری را در آنها به وجود آورند عبارتند از:

سیستم های هاترانر و پت، صنایع غذایی، قابل های راگاگرم، ماشین های بسته بندی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع تحقیقاتی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع فلزات مذاب، سنبه دستگاه های برش، آب بندی و عایق کاری تجهیزات رستورانی، دستگاه های چاپ و پرس، ماشین های سلفون کشی، به وجود آوردن محیطی گرم، به وجود آوردن گرما در محیط هایی از صنایع نساجی و … .

المنت کوئل هیتر

نکته هایی مهم در مورد المنت کوئل هیتر

در زمانی که المنت جاسازی می شود توجه داشته باشید که هیچ گاه سعی نکنید المنت را به زور در فضایی کم و کوچک نصب کنید چرا که ممکن است المنت صدمه دیده و در نهایت افت کیفیت را به همراه داشته باشد.

المنت را در جایی ثابت بدون تغییر دادن وضعیت مکانی به طور محکم نصب نمایید.

المنت های کوئل هیتر که قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند را تنها به صورت یک شکل مورد نظر خود انعطاف دهید و از تغییر شکل دادن المنت به طور مداوم پرهیز نمایید.

قسمت هایی از المنت های کوئل هیتر که سرد هستند می تواند دمایی بالغ بر ۸۱۵ درجه را تحمل نمایند.

برای اینکه سیم های المنت از هر گونه آسیبی در امان باشند بهتر است دمایی که از آداپتور انتقال به سیم های المنت هدایت می شوند کمتر از ۲۵۰ درجه باشند.

نصب ترموکوپل بهتر است بر روی آخرین حلقه از المنت کوئل هیتر انجام شود.

المنت کویل هیتر

خرید المنت کوئل هیتر

مشاورین و عاملین فروش انواع المنت های مشهور و پرکاربرد در این سایت با هدف مشاوره و ارائه بهترین المنت کوئل هیتر به همراه قطعات وابسته و سایر المنت های صنعتی با کیفیت و قیمت مطلوب آمادگی خود را اعلام می نمایند.

از این رو شرکت تکنو المنت مورد تایید صنعت کاران و عموم به عنوان برترین شرکت مجاز فروش المنت در این بازار مجازی و حقیقی می توانند عرضه کننده ی جدیدترین و مدرن ترین المنت های روز دنیا به همراه انواع ترموکوپل و کلیه لوازم حرارتی صنعتی باشند.

متخصصین و مهندسین کارگزار در فروشگاه های معتبر این سایت توانایی طراحی و ساخت انواع تابلو برق های جدید صنعتی و همچنین طراحی و تولید نمونه های برجسته و معروف المنت های مدرن و کوره های به روز صنعتی را خواهند داشت.

بهترین المنت های کوئل هیتر را از این سایت می توانید به دست آورید.

 المنت کوئل هیتر

برای دریافت و استعلام قیمت با شماره های زیر در ارتباط باشید :

۰۲۱-۳۳۹۳۷۰۸۷
۰۲۱-۳۳۹۰۶۹۸۱
۰۹۱۲-۲۱۶۰۵۱۴
۰۹۳۷-۳۳۲۵۴۳۹

پاسخ بدهید

تکنو المنت صنعت

تکنو المنت صنعت تولید کننده انواع المنت صنعتی از جمله المنت میله ای، فشنگی،شیشه ای و … با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در بازار.

محصولات

تریس هیتر
تریس هیتر
ژانویه 17, 2019
سرامیکی
المنت سرامیکی
ژانویه 17, 2019
تسمه ای
تسمه ای
ژانویه 17, 2019
المنت ریخته گری
المنت ریخته گری
ژانویه 17, 2019
المنت وکیوم
المنت وکیوم
ژانویه 17, 2019
المنت سیلیکون
المنت سیلیکون
ژانویه 17, 2019
المنت تیتانیوم
المنت تیتانیوم
ژانویه 17, 2019
المنت شیشه ای
المنت شیشه ای
ژانویه 17, 2019
المنت میله ای
ژانویه 17, 2019
المنت فشنگی
المنت فشنگی
ژوئن 6, 2016

برچسب‌ها

titanium element المنت تسمه ای سرامیکی المنت تسمه ای قیمت المنت تسمه ای میکایی المنت تیتانیوم المنت تیتانیوم قیمت المنت تیتانیومی المنت حرارتی سرامیکی المنت دستگاه وکیوم المنت سرامیکی قیمت المنت سرامیکی وکیوم المنت صنعتی سرامیکی المنت میله ای تیتانیوم المنت های تسمه ای المنت های سرامیکی المنت های سیلیکون رابر المنت وکیوم المنت وکیوم حرارتی المنت وکیوم فرمینگ المنت پرس وکیوم المنت کوئل هیتر المنت کوئل هیتر قیمت المنت کویل هیتر المنت کویل هیتر قیمت انواع المنت تیتانیوم تولید کننده المنت سرامیکی خرید المنت تسمه ای خرید المنت تیتانیوم خرید المنت سرامیکی خرید المنت سرامیکی هویه خرید المنت کوئل هیتر خرید المنت کویل هیتر ساخت المنت سرامیکی ساخت المنت کوئل هیتر ساخت المنت کویل هیتر سیم المنت سرامیکی فروش المنت سرامیکی فروش المنت وکیوم فروش المنت کوئل هیتر فروش المنت کویل هیتر قیمت المنت تیتانیوم قیمت المنت وکیوم قیمت المنت کوئل هیتر قیمت المنت کویل هیتر کارخانه المنت سرامیکی
برای تماس اینجا کلیک کنید